Nou, dat zal ik je vertellen: jouw volgers zitten daarop te wachten. Anders zouden ze je vast niet volgen, toch?
Maar nog belangrijker: ook jouw toekomstige klant doe je een plezier door wat van je te laten horen.
Jij hebt ze toch wat te bieden?
Jij voegt toch waarde toe?
Jij maakt hun leven of hun carrière toch beter, leuker of makkelijker?
Of jij verkoopt toch iets waar ze gewoon heel blij van worden?
Als je het zo bekijkt, dan snap je dat jouw potentiële klanten echt wel van je willen horen. Jij helpt ze daarmee een keuze te maken.
Wanneer je denkt ‘Wie zit er nou op mij te wachten?’, dan is het resultaat vaak dat je veel te weinig doet om aan nieuwe klanten te komen. Dé manier om meer te verkopen = vaker aanbieden.
Maar doe dat natuurlijk wel op een leuke, integere manier, met de intentie om mensen te willen helpen. Niet als een gladde verkoper die met zijn voet tussen de deur aan iedereen zijn product wil slijten.
(PS: hoe je dit doet, leer je tijdens mijn masterclass Super Simpel Op Social Media.)