Als je wat wilt verkopen, dan zal je het moeten aanbieden. Jouw klant moet tenslotte weten wat je hem te bieden hebt. En één bericht op social media of één mail is dan meestal niet genoeg.
Je denkt misschien dat je drammerig of verkoperig overkomt als je vaker een bericht over hetzelfde plaatst, maar dat valt reuze mee. Ik zal je uitleggen waarom.
Ten eerste krijgen niet al jouw volgers elk bericht van je te zien. Zou wel fijn zijn, maar dat is helaas niet het geval. Dus alleen al daarom is het goed om meerdere berichten over een zelfde onderwerp te plaatsen.
Vaak moeten jouw klanten iets meerdere keren gezien hebben voor ze in actie komen. Het is ook een kwestie van timing: je aanbod doen op het moment dat jouw klant er naar op zoek is.
Daarom staat mijn tijdlijn deze week vol met berichten over de online masterclass Super Simpel Op Social Media die ik binnenkort weer geef. Om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen voor wie dit interessant is, de kans krijgen om mee te doen. Want ik weet: vaker aanbieden = meer verkopen.