Download gratis: In 4 Stappen Super Simpel Op Social Media

Je wilt meer klanten en dus moeten meer mensen weten dat je bestaat en wat je te bieden hebt. Tot nu toe komen klanten vooral ‘vanzelf’ of via-via op je pad, maar je wilt het niet meer aan het toeval overlaten. Je weet dat je met social media jouw ideale klant kan bereiken.

Maar waarom is het dan toch zo lastig om consequent zichtbaar te zijn op social media?

Je weet gewoon niet hoe je moet beginnen.
Of je hebt er geen tijd voor, want je hebt het al zo druk.
Misschien vind je het wel heel erg spannend om zichtbaar te worden.
En grote kans dat je er ook gewoon geen zin in hebt, het is tenslotte niet het leukste onderdeel van jouw werk.

Jij kan het ook!

Ik ga je laten zien dat social media wel leuk kan zijn, dat het helemaal niet eng hoeft te zijn om zichtbaar te worden, zolang je maar compleet jezelf kan blijven. En dat het zeker geen dagtaak hoeft te worden, want je besteedt je tijd natuurlijk liever aan je klanten en je ‘echte’ werk. Of met familie, vrienden of Netflix…

Download In 4 Stappen Super Simpel Op Social Media als jij:

  • eigenlijk geen tijd hebt voor social media, maar weet dat je er wel wat mee moet
  • social media best een beetje spannend vindt
  • wil ontdekken hoe social media makkelijker kan

Over Marjolein

In 2011 ging ik voor een jaar op wereldreis. Midden in de vorige crisis, maar ik dacht: als ik terugkom gaat het vast beter met de economie en als je wil werken, dan vind je altijd wel wat. Dat bleek allebei niet het geval, dus werd het tijd voor een Plan B: ondernemer worden.

Met De OndernemersHelpdesk help ik ondernemers zichtbaar te worden, zodat ze meer klanten aan gaan trekken. Want ik ben ervan overtuigd dat er voor elke ondernemer genoeg klanten zijn – ook in slechte tijden – alleen moeten die je nog wel even weten te vinden. Als je meer klanten wilt, moeten meer mensen weten dat je bestaat, zo simpel is het.

Ik help ondernemers – vooral dienstverleners en kennisondernemers – te laten zien wat ze te bieden hebben. Op een manier die bij je past en prettig voelt en die je klanten aanspreekt. Volledig jezelf blijven dus, want dat is wie jouw klanten willen leren kennen.

CommHelpdesk_logo_DEF_LC_WIT