Jij wilt meer klanten. Als je meer klanten wilt, zullen meer mensen moeten weten dat je bestaat en wat je te bieden hebt. Zo simpel is het. Alleen, hoe doe je dat? Waar begin je? Welke middelen zet je in? En waar haal je de tijd vandaan? Je hebt tenslotte wel leukere dingen te doen. In deze gratis masterclass laat ik je zien welke stappen je moet doorlopen om tot een slimme communicatiestrategie te komen, die nieuwe klanten oplevert en zonder dat het een dagtaak wordt.

Waarschijnlijk doe je wel al iets aan je zichtbaarheid. Je plaatst eens een berichtje op social media. Je gaat af en toe naar een netwerkbijeenkomst. En als je echt wat wilt verkopen, stuur je een nieuwsbrief naar je maillijst.

Maar zoals je gemerkt hebt, deze houtje-touwtje marketing werkt niet. En dat komt, omdat er geen plan achter zit, geen strategie. Je doet maar wat. Af en toe. Als je tijd hebt. En zin. Maar helaas, op die manier komen de klanten niet vanzelf naar je toe. En dan is alles wat je aan zichtbaarheid doet dus zonde van je tijd.

In de masterclass Hoe kom ik in beeld bij mijn ideale klant? laat ik je zien wat er nodig is om wél nieuwe klanten aan te trekken.

In deze gratis online masterclass ontdek je:

  • Wat succesvolle communicatie is (en waar het vaak mis gaat)
  • Welke stappen je moet zetten om tot een communicatiestrategie te komen die nieuwe klanten oplevert
  • Hoe je de juiste keuzes maakt, zodat jouw zichtbaarheid past in je agenda
  • Hoe je een echte connectie maakt met je volgers en relaties, waardoor zij graag klant bij je willen worden.

Dus niet meer schieten met hagel en hopen dat je wat raakt. Maar zorgen dat jij jouw ideale klant weet te raken.

Over Marjolein

Hoe kan het makkelijker?

Dat is de vraag die ik altijd voor mijn klanten probeer te beantwoorden. Je wilt groeien met je bedrijf, je hebt een doel voor ogen. En samen maken we een plan om daar te komen. Ik ben in 2013 als ondernemer gestart, nog midden in de vorige crisis. Daarom ben ik ervan overtuigd dat het altijd – ook in moeilijkere tijden – mogelijk is om nieuwe klanten aan te trekken. Als je maar weet hoe. Daar help ik ondernemers bij. Communicatie is niet one-size-fits-all, dus we kijken wat bij jou en bij je klanten past, wat voor jou werkt. Welke stappen kan jij nu zetten om dichter bij je doel te komen? Geen dikke, lange-termijn communicatieplannen, maar zo eenvoudig en praktisch mogelijk. Met een als het nodig is strenge, maar liefdevolle stok achter de deur.