Soms moet je als ondernemer weer eens stil staan bij waar je mee bezig bent. Vind je het nog leuk wat je doet? Waar wil je naartoe met je bedrijf? En draagt alles wat je nu doet daar nog steeds aan bij? Ik neem altijd aan het eind van het jaar zo’n momentje om terug en vooruit te kijken. Momenteel pak ik het nog wat grootser aan. Ik ben onlangs met een heel gaaf coachingtraject begonnen bij Zarayda Groenhart. Samen met nog vijf andere onderneemsters zitten we in een soort mastermindgroep en dat is super leerzaam.
Zarayda houdt me echt een spiegel voor. Toen ik als ondernemer begon, deed ik eigenlijk maar wat. Ik was goed in communicatie. Veel ondernemers vinden communicatie maar gedoe, hebben er geen tijd voor of weten gewoon niet waar ze moeten beginnen. Dus zo ontstond een businessmodel waarbij mijn klanten al hun communicatiewerk bij ons konden uitbesteden. Maar gaandeweg ontdek ik dat ik het vooral heel erg leuk vindt om kennis over te dragen, om ondernemers te leren om zelf beter in hun eigen communicatie te worden. En om zo eigenlijk een betere ondernemer te worden.
Daarom zijn we nu een aantal online trainingen aan het ontwikkelen. Om niet alleen 1-op-1 ondernemers te helpen zichtbaar te worden, maar om die kennis aan veel meer mensen tegelijk over te kunnen dragen, zoals de training In Zes Weken Zichtbaar, die in september start.
Alles wat we doen, kunnen we samenvatten in: communicatie is niet moeilijk, als je maar weet hoe. Om te bewijzen dat het echt niet zo moeilijk is, doen we de Zes Dagen Zichtbaar Challenge in de laatste week van augustus. Zes dagen, zes opdrachten, zes makkelijke manieren om zichtbaar te worden. Helemaal gratis! Doe je mee?
=> Schrijf je in voor de Zes Dagen Zichtbaar Challenge.
Geef jij je zichtbaarheid na de zomer ook een vliegende start?